Известие

Collapse
No announcement yet.

Връзване на кабелите за свещи 147 TS

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Връзване на кабелите за свещи 147 TS

    Колеги, на 147 1.6/120 2001 кабелите за свещите са вързани бубина на цилиндъра към съответните свещи на цилиндъра. А в 156 1.8TS - 2001 - не са така - бубината на първи цилиндър пали една свещ на първи и една на четвърти. И т.н. Какво би станало ако вържа и 147-та така. По принцип знам отговора, но може нещо да съм пропуснал и затова питам.
    Моля за обосновани мнения, без спам
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

  • #2
    Първоначално публикувано от badmadafaka
    "ТВГШШ...! Гррхбгх-бгх-фс-фссс-с-с..." (това е описателен отговор на въпроса какво би станало ако закачиш кабелите на свещите по какъвто и да е начин, различен от този, който е предвидил производителя на точно този двигател с точно това ЕКУ...)
    Обясни защо - искам доводи
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #3
      Нищо няма да стане. Ще работи нормално.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Нищо няма да стане. Ще работи нормално.
        И аз така мисля. Но като я изфорсирам яко и пусна педала (на празен ход) по някой път се чува изпукване в гърнето)
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #5
          .

          Имаше една много хубава стара тема където се обясняваше за разликите при cf1,2 i 3 моторите.Та там много добре беше изяснено за подаваните цикли от различните еку-та и как става паленето!
          Ама явно някой не я е чел.
          155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
          1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
          GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
          ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщение
            Имаше една много хубава стара тема където се обясняваше за разликите при cf1,2 i 3 моторите.Та там много добре беше изяснено за подаваните цикли от различните еку-та и как става паленето!
            Ама явно някой не я е чел.
            Дай я де.
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #7
              Е не ми се търси.
              Ма идеята е че цф1 пали (за един оборот-2 такта) 1комутатор4 2комутатор3 3комутатор2 4комутатор1.Всяка бубина има по едно палене на такт.Две паленета на оборот.Или сега като помисля греша.Пали така:такт палене такт почивка,такт палене такт почивка.Нали е 1 3 4 2.
              Цф2 пали едновременно малка и голяма свещ на един цилиндър.Двепаления на такт,три такта отпуска.
              Last edited by AnastasKOSTOV-REX; d.m.y г., 16:33.
              155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
              1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
              GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
              ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщение
                Е не ми се търси.
                Ма идеята е че цф1 пали (за един оборот-2 такта) 1комутатор4 2комутатор3 3комутатор2 4комутатор1.Всяка бубина има по едно палене на такт.Две паленета на оборот.
                Цф2 пали едновременно малка и голяма свещ на един цилиндър.Двепаления на такт,три такта отпуска.
                Ми то все същото В крайна сметка и двете свещи палят в два такта на цикъл.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Ми то все същото В крайна сметка и двете свещи палят в два такта на цикъл.
                  Да ама цф2 има 2 паления на такт а цф1 има две паления на оборот(2 такта)
                  155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
                  1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
                  GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
                  ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщение
                    Да ама цф2 има 2 паления на такт а цф1 има две паления на оборот(2 такта)
                    Ха така:
                    ..... Both of the plugs fire on compression and on the exhaust stroke, due to
                    the way in which the coils are paired (1&4 and 2&3).....

                    Подсказвам - вижте положението на буталата - когато две са в горна мъртва точка, другите две са в долна. (Това е за тези, дето казват, че не може. Мислете креативно преди да пишете)

                    Моят въпрос е защо като я изфорсирам много рязко до 6500об. на празен ход и отпусна педала се чува изпукване в гърнето, не винаги
                    Last edited by NightRider; d.m.y г., 17:06. Основание: Уточнение
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                      Ха така:
                      ..... Both of the plugs fire on compression and on the exhaust stroke, due to
                      the way in which the coils are paired (1&4 and 2&3).....

                      Подсказвам - вижте положението на буталата - когато две са в горна мъртва точка, другите две са в долна. (Това е за тези, дето казват, че не може. Мислете креативно преди да пишете)

                      Моят въпрос е защо като я изфорсирам много рязко до 6500об. на празен ход и отпусна педала се чува изпукване в гърнето, не винаги
                      Как да ти го обЯсна по просто от одеве.
                      Защото когато направиш свързване като за цф1 а ти си цф2 вмесо бубината да ти запали малка+голяма свещ на 1-ви тя ти пали голямата на 1-ви + малката на 4 а той тогава е изпразнил и тамън е отворил всмукателите или е недозатворил изпускателите.И това е по четири.
                      После що гърми?Па напъни я малко,че да питаш после и що буталата излезнаха през блока да те бият за кабелите.Не си прави експерименти.Не забравяй,че караш 16 клапанов мотор а той е известен с пословичната си НЕздравина.
                      И аз подсказвам.Като си видял буталата виж и валовете.1-ви започва такт палене(горене)........4-ти пълнене.
                      Получава се един аванс от "само"180 градуса.
                      Не требе само леб требе и акъл.
                      Last edited by AnastasKOSTOV-REX; d.m.y г., 17:43.
                      155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
                      1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
                      GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
                      ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщение
                        Как да ти го обЯсна по просто от одеве.
                        Защото когато направиш свързване като за цф1 а ти си цф2 вмесо бубината да ти запали малка+голяма свещ на 1-ви тя ти пали голямата на 1-ви + малката на 4 а той тогава е изпразнил и тамън е отворил всмукателите или е недозатворил изпъскателите.И това е по четири.
                        После що гърми?Па напъния малко че да питаш после и що буталата излезнаха през блока те ме бият за кабелите.Не си прави експерименти.Не забравяй,че караш 16 клапанов мотор а той е известен с пословичната си НЕздравина.
                        И аз подсказвам.Като си видял буталата виж и валовете.1-ви започва такт палене........4-ти пълнене.
                        Получава се един аванс от "само"180 градуса.
                        Не требе само леб требеи акъл.
                        Ето де - 1-ви е накрая на сгъстяване (искра), а 4-ти е на края на изпускане (искра). Един вид тогава пали и на 4-ти, а и аз съм CF3 - пали на пълнене, пали и на празнене за да доизгори неизгорялото и да намали вредните емисии е едното обяснение
                        Или не съм прав?
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #13
                          Пали .......да в колекторите пали тамън.И в смукателния и в сакса.И после ти пали и джоба като идеш в сервиза.
                          Специалисте-клавиатурен инжинере,явно буква не осмисляш.
                          Бегай бърже в темата за седалките да обясняваш как GT-то е направено на базата на 159.
                          155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
                          1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
                          GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
                          ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщение
                            Пали .......да в колекторите пали тамън.И в смукателния и в сакса.И после ти пали и джоба като идеш в сервиза.
                            Специалисте-клавиатурен инжинере,явно буква не осмисляш.
                            Бегай бърже в темата за седалките да обясняваш как GT-то е направено на базата на 159.
                            Там се извиних .
                            А сега - нали трябва да пали при изпразване (в смисъл да доизгори неизгорялото), даже да впръсква малко бензин в "бидоните" да изгори саждите в тях. Или бъркам?
                            Last edited by NightRider; d.m.y г., 17:54. Основание: Уточнение
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                              Там се извиних .
                              А сега - нали трябва да пали при изпразване (в смисъл да доизгори неизгорялото), даже да впръсква малко бензин в "бидоните" да изгори саждите в тях. Или бъркам?
                              Пффффффффффффф.Шшшшшшшшшш.Стига бе!Сопри се малко!Виждам,че имаш неистово желание за изява с постовете си,ама и външни хора влизат тук и ни четът.
                              Айде няма да се заяждам.Ма да те питам.Ко ще и "много да впръска",тва "впръсканото" с кво ще "доизгори"?Имаш "впръскано",имаш примерно (как да го нарека) искра или 180 градуса аванс или явна неграмотност при поставянето на кабелите.Ма няма ли да липсва нещо за "изгарянето на саждите" а?
                              Last edited by AnastasKOSTOV-REX; d.m.y г., 18:08.
                              155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
                              1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
                              GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
                              ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

                              Comment

                              Working...
                              X